Semesterdrömmar

Jag längtar och drömmer om min stundande Semester. Bara 6 dagar kvar.

Jag ser väldigt mycket fram emot att:

Sola, Jag tar med mig solen hem som Vanligt
Bada
Ta långa Promenader, speciellt på Kärleksstigen
Shoppa massor
Grilla massor
Gå på Gatufesten, åtminstone Blomsterbandet och Allsång 
Gå på Bilbingo och förhoppningsvis Vinna
Äta legendariskt god Mjukglass i Stöde
Pussas med mina Syskonbarn
Klappa
Pilla, Anna-Mia och Kicki på deras Magar
Kramas
med Sixten och hans Mamma
Sitta uppe utomhuskvällarna och förundras över hur Ljust det är
Fika, speciellt på Kalas
Tvinga
Mats att blanda Drinkar till Mig och Ika
Ta ett Kvällsdopp
Färga håret
Titta på TV (även om jag vet att jag inte kommer att göra det ändå)
Spela YATZY med Mamma (och vänta på att pappa ska klara av att slita sig från Text-TVn när det är hans tur att slå)


  


Åhh det blir njutning på hög nivå alltså! Jag vill att min semester ska bli lika underbar som den jag hade förra året när vädret var på topp och allt var frid. Jag önskar mig lite en utgång i Sundsvall också, jag har inte varit ut hemma på över 1,5 år. Jag och mina systrar var på Gatufesten tillsammas förra året och det skulle kunna bli en repris, åtminstone för mig och Ika som inte har bebisar i magen, men i övrigt var min sista riktiga utgång tillsammans med min käraste Linda förra juldagen - galet länge sedan. Jag skulle vilja se vart man går nu och hur läget är i Sundsvall i dessa dagar. Risken är att jag ändå får glömma det eftersom i princip alla mina vänner är sanslösa svikare som inte har vett att hålla ihop knäna -se bara vad som händer. Snipp snapp snut så var den härliga ungdomen slut. Men vad ska man säga, hade jag bott kvar i Sundsvall hade jag kanske inte heller hittat något roligare att göra.

Men jag omger mig med läckra karlar och dricker Mojitos för er med så oroa er inte. ;)


Kommentarer
Postat av: Pilla

Jaa, vi längtar också! Tycker dock att Mats även borde kunna blanda alkoholfria drinkar :) Fikat såg gott ut, känns som det var Fillans 9-års dag. Sen ska du inte vara bitter på alla som skaffar sig gosiga bebisar ;) din tid kommer... Puss puss.

2010-06-21 @ 23:24:13
Postat av: Elin

Jag har då inga människobarn! Bara en hund och han hade inget med mina knän att göra!! :)

2010-06-23 @ 00:47:17
Postat av: Mamma

Det blir mysigt när du kommer hem. Yatzy är ok bara jag slipper FIA MED KNUFF!! Ses snart! Puss puss!

2010-06-23 @ 15:38:46
Postat av: Lina

Pilla: Det kan han säkert fixa! :P Och du kan ju vara chaufför? ;)Det var Fillan 9 och imorgon blir det Fillan 10! :) Bitter jag? Skojjaru! Puss



Elin: Ah gött, sant, dig kan man lura alltså? :)



Mamma: Nu är jag hemma och det var typ 15 år sedan jag fick spela Fia med knuff så jag har redan gett upp den kampen... Puss

2010-06-28 @ 22:11:53
URL: http://linapinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0