Champagnemåndag och Ölfredag

                 VS          

Champagnemåndag och ölfredag SAMMA vecka. Heeelt galet. I måndags drack vi Dom Perignon och åt lite plockmat på Viking innan jag och Stella, som arbetade här i Khao Lak för två år sedan och är här i på besök nu, begav oss till Happy Snapper. Ria bjöd på champagnen men hängde inte med till Happy Snapper. Vi hade en väldigt trevlig kväll även om den slutade lite i drama eftersom pojkarna var ute och hade grabbkväll, haha. :)

Igår drack vi lite öl och åt god mat på Viking innan jag, Stella och Tessans kompisar Marre och Johanna som är ute och reser i Thailand och nu hittat hit till Khao Lak gick vidare till Happy Snapper för mer öl och livemusik. Jag och Stella avslutade sedan kvällen på Zantika.

                   

I övrigt har veckan bjudit på en till sväng av någon lättare form av matförgiftning/magsjuka, en del jobb, en utflykt till Takuapa, den största utskällning jag fått i hela mitt liv där de adjektiv de beskrev mig med inte känns tillräckligt rumsrena för att återge här. Jag har dessutom läst en bok och sett inte mindre än tre filmer! Jag har också börjat läsa mer i min dykbok, är ju bråttom nu om det ska bli något certifikat! På tal om tidsbrist kan jag också informera om att jag har fått mitt hemresedatum ändrat, jag kommer att komma hem den tredje istället för den fjärde April! :)

Igår hann jag också med en liten fotosession på servicecentret med min finska kollega Maria som fotograf! ;)

                    

Ikväll ska vi ha lite av en avskedsmiddag på Viking. Sandra åker till Sthlm på kickoff eller utbildning eller något sådant imorgon och sedan hinner Ria åka till Danmark innan hon kommer tillbaka igen. Börjar som vanligt kännas lite vemodigt såhär på slutet av säsongen. Nåja, nu ska jag hoppa in i duschen och bli lite snyggare!


Kommentarer
Postat av: Lisa Göransson

Du är ju världens vackraste reseledare!

2010-03-20 @ 19:07:04
Postat av: Lina

Men tack så hemskt mycket, vad snäll du är söta vän!

2010-03-21 @ 17:50:37
URL: http://linapinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0