Koh Tao - Det narmar sig slutet

Jag och min trogna kamrat och resesallskap AnnaMia avnjuter just nu vara sista dagar i solen, detta gor vi pa Koh Tao, vilket ar min pappas kara kusin Monikas absoluta favoritplats i Thailand. Vi hade ju tankt bo i djungeln lite innan vi aker hem, men vi insag att vi inte hinner. Det far bli nasta gang. ;)

Vi lyxar lite sahar sista dagarna och bor pa ett jattefint stalle, Koh Tao Resort, i en jattefin bungalow med bade pool och - TV! Lyx! Igar sag jag "The Holiday" pa den, den filmen har jag velat se sedan den kom och sa var jag tvungen att aka till Thailand for att se den! Samma med "Mr och Mrs Smith" som jag sag i Vietnam. Btw sa var bada hur bra som hellst och jag hade dessutom jattehoga forvantningar. Nice!

Koh Tao ar jattefint! Igar var vi pa en snorkeltur och hade det helt fantastiskt, (bilder kommer) vi snorklade och hade med oss brod, alla vackra fargglada fiskar at hur handerna pa oss. De tom bet en i fingrarna och tarna. Helt fantastiskt! Vi fick undervattenskameror av Cilla och Kicki innan vi for och forhoppningsvis fick vi nagra bra bilder iaf, det ar svart att veta for man ser inte sa bra nar man knapper kort genom cyklop och dessutom sa tog bilderna slut nar det blev som bast :( Men vi tog mentalpictures i alla fall!

Nu har AnnaMaria och jag atit gott (som vanligt har) och druckit lite ol (for ovanlighetens skull, vi maste ju fira sista o-dagen ;)) och snart ska vi ga vidare till nagon trevlig krog. Det ska bli nice. Sa jag orkar inte lagga ut nagra bilder idag, men snart ar jag ju hemma igen och da blir det desto mer :)

Jag kopte en klanning forut. For hemma pris. Angest. Sag inget till Mamma, men den var faktiskt jattefin!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag ska inte säja nåt till mamma. Njut riktigt dom sista soliga dagarna detta år - men det kommer fler ett annat år förstås. Det blir jätte kul när du kommer hem så vi får kramas du och jag!!

2007-12-11 @ 17:11:28
Postat av: Ika

Blir nästan lite vemodig för din skull. Tänk att ni är inne på de sista dagarna. Har gått ofattbart fort, men tänk vad ni upplevt och vilken världsvan brutta du blivit! Om det känns sorgligt kan jag glädja dig med att jag faktiskt redan köpt julklapp (-ar) till dig ;). Och så kan jag berätta att Signe säger mamma, pappa och tutte... Ska bli jättekul att träffas! Vi längtar till lördag!

2007-12-11 @ 19:15:54
Postat av: Lina

Pappa: Tack! Det ska jag gora, ellar har gjort. Nu ar vi ju redan i Bangkok och shopping hagrar istallet! :) Nasta gang kanske ni ar med ocksa, det blir kul! Jag langtar ocksa till lordag och kramning!
Ika: Vad skont, tack for stodet :)Det har faktiskt gatt hur fort som hellst, det kanns ju som att vi stod dar pa perrongen igar och pa lordag ar det dags igen :) Hihi, ja pa tva manader har jag hunnit med det. Sa det gar ju fort att bli det :) Skont att du kopt julklapp till mig, jag kopte en till dig igar ocksa faktiskt. Sa nu har du ocksa lite att leva for tills pa lordag ;) For jag forstar att det ar ganska outhardligt utan mig ;) Herregud, hon ar bra forsigkommen den dar ungen! Hon bras val pa moster ;) Bind fast henne sa att hon inte hinner borja springa innan lordag, jag vill inte missa allt!

2007-12-13 @ 03:32:13
URL: http://linapinas.blogg.se
Postat av: Monica

Härligt att ni trivs på min favoritö. Det var ju några år sedan jag var där och Thailand förändras ju pga av alla turister men fortfarande finns det ju smultronställen. Tänk vad tiden har gått fort och vilken resa ni varit med om. Helt otroligt! Efter jag var där första gången så åkte jag en gång till på samma år så hem och börja spara för jag antar att du vill dit snart igen. Hoppas ni får en bra resa hem.

2007-12-13 @ 23:44:22
Postat av: Clajb

Men laaaina inga bilder än!!!

2007-12-18 @ 23:21:47
Postat av: annamia

nä nu vill vi ha lite uppdatering! vad hände sen?? :D puss

2007-12-20 @ 10:48:38
URL: http://annamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0