Gammal, men framförallt sliten

Åldern börjar ta ut sin rätt. Jag var ut igår med AnnaMia och hennes två fd. jobbarkompisar, Elin och Linnéa. Vi hade ganska trevligt men blev ganska fulla också. Idag låg jag kvar i sängen till 20.30 ungefär då jag insåg att jag måste äta något för annars blir det nog inte bättre. Det värsta är att jag inte bara låg kvar, utan jag har verkligen sovit nästan hela dagen. Hualigen, såhär var det inte när jag var ung. Och efter att nu ha sovit hela dagen är mitt hopp om god sömn inatt så gott som obefintligt. Men å andra sidan, jag närmar ju mig den aktningsvärda åldern av 22, så man vet ju aldrig.

För att återgå till våran utekväll; först var vi hos mig och förfestade, sedan lurade vi hit Elins lillebror och hans kompis en stund så att de fick fixa skjuts ner till stan åt oss :) Sedan var vi på O´learys resten av kvällen. Var ut på O´learys hemsida nu och hittade en vimmelbild på mig där som ni kan beundra här nedan ;) Haha.


image157


Nu ska jag försöka få mig lite sömn ändå, börjar tidigt imorgon och har dessutom gått och blivit sjuk, har så ont i halsen att jag vill gråta när jag sväljer. Fy sjutton! Men jag har inte riktigt råd att vara sjuk heller så jag ska försöka gå på jobbet. Nu ska jag alltså sova och hålla tummarna för att jag blir frisk tills imorgon! Natti.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men guuuu vad snygg du är =) Puss på dig sötis ;-) Miss you...

2008-01-09 @ 00:41:39
Postat av: Lina

Men tack! :) Åhh vad jag längtar efter dig gull, kom tillbaka!!! NU! :) Puss

2008-01-09 @ 01:47:03
URL: http://linapinas.blogg.se
Postat av: Emma M

Snyggt kort hurrudu, värsta puman!

2008-01-10 @ 11:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0